Dětmarovice

23:48:00

Minule jsem skončila někde v Karviný v kavárně. Pak jsme akorát hledali kam jsme zaparkovali auto (a celou cestu řešili, jestli nám ho neodtáhnou :D). Domů se nám ale ještě nechtělo, tak padnul návrh, že pojedeme do Dětmarovic. Ne že bych si tak ráda prohlížela život na vesnicích MS kraje, ale v Dětmarovicích je elektrárna a já mám hroznou slabost pro tyhle industriální stavby. (no fakt. Když jsme se s Matfyzákým tátou bavili o Vítkovicích, tak jsem prohlásila, že bych v Praze nechala strhnout Hradčany a postavila tam repliku Dolních Vítkovic :D. On se mi smál, ale já to myslela vážně.)
Jeli jsme zpátky trochu jinou cestou než do Karviné a jeli kolem dolu Karviná. Ale ježiš, to vypadalo naprosto božsky. Matfyzák i přesto jak moc se bojí řídit otočil auto, us se vrátil a zaparkoval přímo u toho. A já běhala kolem, i vysokou trávou jsem se tam brodila a fotila si to. Matfyzák se mi smál (ale v dobrym), že mi ke štěstí stačí málo. Jo, jsem skromná holka. A zjistila jsem, že můj foťák umí fotit prima panoramatický fotky (který se daj i rozkliknout)




Tohle je super :D. Skoro tak jako značky na silnici ,,Pozor důlní vlivy". ,,To jako aby člověk nebyl překvapenej, že se pod nim propadne silnice?"


A pak už jsme jeli do Dětmarovic :). Jel jsme podle navigace, abysme náhodou nejeli kolem Voldermota :D. A dojeli jsme v pohodě, Matfyzák i krásně zaparkoval.  Západ slunce nad elekrárnou, to byla dokonale romantická kýčovitá scenérie :).






A tohle je zatím asi všechno :). 

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images