Jak jsem se ztratila v Praze. Dvakrát.

23:40:00

Jsem Pražačka až za hrob. Všichni moji příbuzní jsou a byli z Prahy. (a chodím se skoro-ostravákem, jaký paradox). Přesto jsem se dvakrát během dvou dnů ztratila v Praze.

Upozornění:Následující článek bude mít vypovídající hodnotu jen pro pražáky.

To mi takhle jednou psal kamarád, ať za nim přijedu do Modřan, že tam má školení. Poslal mi adresu - bylo to u Belárie. Dobrý. Samozřejmě tam nejezdily tramvaje, ale nějak jsem se tam dostala. Přešla jsem silnici. Hledala jsem tu ulici, ale samozřejmě jsem jí nemohla najít. Tak mu to píšu. On mi volá, prý je to u vysoký modrý budovy. Vidíš jí?
Jo, vidim. Přešla jsem jí jenom asi o půl kilometru.
Vracím se.
Uvidíš to, parkuje tam moje auto.
Hledám auto.
Nevidím ho. Volá mi znova.
Parkuju jakoby vlevo. Vzadu. To musíš najít!
Taky že konečně našla. Sedám si na schody a čekám další půl hodinu, než to skončí.

Další den jsem měla mámě něco vyzvednout u Národní třídy. Tramvaj z I.P.Pavlova jela přes Moráň. Chtěla jsem jet původně metrem, ale tramvají to bude rychlejší. To jsem fakt vymyslela chytře.
Pak jsem hledala u ulice a byla si naprosto jistá že vím, která to je. No, byla to samozřejmě úplně jiná :D. Tak jsem tam dost bloudila. Ale nakonec jsem to našla!

A Prahu mám pořád stejně ráda.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images