Kde (ne)jíst v Londýně

23:56:00

Znáte aplikaci Timehop? Na základě vašich příspěvků na facebooku/instagrau/twitteru a kdoví čeho všeho dalšího vám ukáže, co jste dělali ten aktuální den před rokem, dvěma, třema.. No a právě tahle aplikace mi poslední týden připomínala, že jsou to přesně dva roky, co jsem byla v Londýně. (uf, to hrozně letí). Koukám na fotky a vzpomínám a rozhodla jsem se napsat pár článků :). A vzhledem k tomu, jak hrozně levný letenky jsou, tak se tam určitě plánuju letos ještě podívat.

První čím musím začíst je britská klasika a to sice fish and chips. My jsme se rozhodli zkusit je v restauraci Garfunkel's, která má pobočky různě po Londýně. Za mě teda celkově nic moc - ceny o tochu vyšší (i na Londýn), obsluha (z Polska) taky nic moc. A jídlo mě taky nijak extra neuchvátilo. Ale na fish and chips rozhodně nehodlám zanevřít a určitě příště zkusím ještě nějakou jinou restauraci. 


Po tradičním jídle trochu konzumu. V Lodýně se to asi jako ve všech městech hemží různejma Starbucks, Costa coffee... No co si budeme povídat, všichni víme, že je to předražený, komerční, hipsterský a já nevim co všechno ještě, ale na druhou stranu, pokud potřebujete na záchod nebo si vyhledat na internetu spojení, je něco lepšího? Plus jejich limonáda z lesních plodů je fakt dobrá, i když sladká jako prase. 


A ve Starbucks maj zase dobrý muffiny :D. Ideální take away do Kengington gardens!


Asi nejlepší místo kde se v Londýně najíst je Camdem Market. My tam teda přišli po obědě, takže jsem tam nic neochutnala, ale ¨... ježiš, takovýho dobrýho jídla tam. A je to levný.




Čínská čtvrť je klasika. Asi nedoporučim přímo nějakou restauraci, protože mi přišly všechny tak nějak stejný (a neobjevila jsem žádnou, která by mě nějak extra zaujala). Jenom pozor, ve většině restaurací vám k účtu připočítaj k účtu určitou částku (teď nevím, jestli je to za servis, nebo kvůli dani, ale prostě je to tak). 



M&M world na Leicester Square je fakt super :D. Sice mi to přišlo spíš jako muzeum, než jako obchod (spoustu lidí tam stejně jako já šlo spíš očumovat, než že by nakupovali, ale co). Jídlo to moc neni, ale sladkosti se daj jíst, tak jsem to sem zařadila :). 


A teď přichází tip všech tipů! Teda, pokud máte rádi kebab. Tenhle ze South Kensingtonu je fakt super. Žádnej lepší jsem snad nejedla. Jenom škoda, že jsme ho objevili až poslední den při odjezdu.... (protože v South Kensinghtonu jsme bydleli). Bosphorus kebab by měl mít i pobočky jinde po Londýně. Fakt dopočuju :). 




Fotky z hned prvního večera. Takový to když po celym dni cestování dorazíte navečer do hotelu a zjistíte, že hned kousek máte Bubbleology a asi milion resaurací... U nás o vyhrála čínská restaurace Little Japan. Nachází se fakt přímo stanice metra South Kensington. Balej to do takovejch těch roztomilejch taštiček, který známe z Přátel :). Levnej a celkem dobrej fast food, no. Co víc říct :). (ideální, pokud si to sníte na pikniku v Hyde Parku).



A tohle bylo naše poslední Bubble tea v den odjezdu jako rozloučení s Londýnem. Já měla jahodou příchuť a Matfyzák měl cosi, co se jmenovalo House special a bylo to pěkně hnusný :D. Jako Bubbleology asi netřeba představovat. Celkem mě překvapilo, jak malej výběr byl - teda pokud konkrétně mluvím o tý pobočce ,,u nás" v South Kensingtonu. Pobočka byla přibližně stejně velká, jako jsou ty v Praze, ale měli tam fakt málo kuliček na výběr. Navíc pokud jim člověk neřek, tak tam automaticky cpali led, což taky neni úplně fajn.


A další cupcakes! (to vypadá, že jsme tam nic jinýho nejedli). Tyhle dvoje jsou z Tesca a stály nějak okolo 1,50Ł. A byly dobrý :).



No a naše (skoro) každodenní večeře :D. Philadelphia a bageta. Superlevná večeře :D. Vždycky v zahraničí jsme jedli Philadelphii s bagetou. Teď už je k sehnání i v ČR (díkybohu za to), tak to ztratilo takovej ten punc výjimečnosti :). Nakupovat jsme chodili do malýho Tesca, protože bylo bohužel nejblíž našemu hotelu. Ale je drahý jako prase a nic moc tam neni. Jó, to Iceland, to bylo jiný kafe....


Tak, snad se článek líbil. A určitě jich bude z Londýna ještě víc!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images