Kuřecí maso s plackama aneb co se zbytkem bramborový kaše

23:46:00


Fakt mě baví vařit a vymýšlet nové recepty. A teď, když jsem nemocná mě baví i psát o nich na blog :D.
Na placky potřebujeme:
bramborovou kaši, vajíčko, celozrnnou mouku (hladkou) a uděláme z toho těsto, aby se lepilo tak nějak v přijatelný míře.
Kuřecí maso jsem nakrájela na kostičky a jenom osolila a opepřila.
Cuketu jsem nakrájela na kolečka, polila troškou oleje a okořenila.
Cuketu s kuřecím masem jsem dala do zapékací misky, z těsta udělala na plech na pečícím papíru placky a šoupla to celý společně do trouby na 180 stupňů. Ty placky se budou dělat možná o trochu dýl (podle toho, jak jsou silný :) ).
Je to jednoduchý jak žebřík a v podstatě bez práce :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images