Lom Amerika

23:38:00


Aneb jak jsme si s Matfyzákem udělali výlet.

Já jsem to plánovala dlouho. Ale pořád nebyl čas - hlavně protože se Matfyzák učil. Já teda taky měla zkouškový, ale holt ne tak drsný. Že se váš partner často a hodně učí je bohužel daň, kterou člověk musí obětovat. Radši než chodit s někym hloupym, žejo.

Ale nakonec i to nejdelší zkouškový jednou skončí a my mohli vyrazit na výlet. Ještě jsem si psala s mým nejlepším kamarádem, jestli máme jet nebo ne. A prý ,,jen jeďte, sice není sluníčko, ale aspoň neprší".

Fajn. Škoda, že začalo pršet hned jak jsme vyjeli z Prahy.

už cesta tam byla dobrodružství. Navigace nás vedla do silnice, která nikam nevedla. Tak navigoval Matfyzák. Třeba na silnici, která najednou končila. (nutno podotknout, že za to nemohl on, ale ta mapa)

Nakonec jsme do cíle dorazili. Byl šílenej slejvák. Nejsme ale z cukru, vzali jsme deštníky a vyrazili.

Bylo to tam krásný, bohužel ale byli všude stromy a zrovna začala bouřka. Nesnáším bouřku, mám hroznej strach i když jsem doma, natož když jsem někde mimo civilizaci pod stromama.

A tak jsme po chvíli zase jeli. Slejvák,že nebylo vidět ani na krok. A samozřejmě že jakmile jsme vjeli do Prahy, pršet přestalo. Ach jo podruhý.

To, jak jsem se ztratila asi tři kilometry od mýho baráku když jsme jeli nakoupit a najela jsem na špatnou dálnici a bála se, že dojedem až do Brna, sem radši vůbec psát nebudu.

Ale s Matfyzákem byl výlet krásnej, i když pršelo :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images