Moje poprvé...se sojou.

23:44:00

Teda, skoro poprvé. Úplně první pokus byl v Chorvatsku, ale to se mi moc nepovedlo, tak se to nepočítá... Už nějakou dobu jím zdravě. Původně jsem omezila smažený a sladký, pak cokoliv tučnýho, no a teď se snažim vymejšlet zdravý recepty. A jedním z nich je právě bulgur se sojovym masem a sezamovými semínky.
Sezamový semínka miluju! Soju jsem pokapala sojovou omáčkou, no a podusila jí na pánvi se zeleninou (mrkev, čínské zelí, pórek a chtěla jsem i papriku, ale zapomněli jsme na ní).
Bulgur se vaří jednoduše, na 1 šálek dáte 3 šálky vody. Jeden šálek bohatě stačí pro dva lidi (i když si Matfyzák šel asi třikrát přidat, tak dobrá kuchařka jsem). A pokud se uskrovní, tak i pro tři. Takže na vaření bulguru pozor, protože fakt hodně nabyde při vaření. Seženete ho i v Hypernově (a dokonce i v Orlové!), ale já ho kupovala ve zdravé výživě, kde je o dost levnější.


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images