Orlová, Lutyně... objížďka!

23:43:00

Tak je konečně čas na článek. Zase jsem se vrátila domů z mého smogem zamořeného Slezska. A hned druhý den ráno co jsem přijela jsem byla v práci. Ještě zejtra a volno! Ale mi to ani nevadí, budou peníze (a ty jsou fakt potřeba), navíc robim se super lidma. Na bar jsme donesli reproduktory a jedeme si hudbu. A samý srandičky srandičky:D.
 Uf uf, pětihodinová cesta nic moc (z Orlové do Bohumína, z Bohumína do Prahy na nádraží, z nádraží domů).
Bylo mi tam tradičně hezky, protože jsem byla s Matfyzákem. Došel si pro mě dokonce až na autobusák a já nemusela bloudit Orlovou. Teď je to tam totiž celkem chaotické - chybí jim tam totiž kus hlavní silnice, takže se všechno musí šíleně objíždět. Kvůli úseku, který má tak 200 metrů člověk najede několik kilometrů navíc... No ale pro mě jakožto pražáka to bylo fajn, alespoň jsem měla zadara vyhlídkovou jízdu po Orlové a přilehlém okolí :D.
Matfyzák se o mě vzorně staral a vařil mi. Jeden večer jsme i grilovali, to bylo super. Taky jsme chodili na koupaliště do Havířova. Dokoukali jsme konečně celou sérii Harryho Pottera (ach jo, u čeho teď budu spát?). No prostě těch pár dnů uteklo jako voda a už se moc těšim, až budu zase zpátky :). A teď už jenom práce, práce, práce....

Selfíčko musí bejt. Leo Express je nejlepší!



Králíček :)



Košišátko. To byla sranda, jak jsme byli v Dětmarovicích a začala tam hrát písnička z místního rozhlasu :D. Inu, vesnice se nezapře. 



Důvod, proč nikdy nebudu vegetarián. 



Orlová jde vždycky s dobou!



Sušenky <3 (Matfyzák pek)



,,Víš, já jsem si tu velkou míchanou dal jenom protože mi bylo úplně jasné, že ode mě budeš chtít ochutnat"



Focení pole slunečnic z vlaku při rychlosti 160 km/h :D (chtěla jsem vyzkouše foťák na novim mobilu)



Pártyyy (ani jsme to s Matfyzákem všechno nevypili)



Poslední společná z nádraží v Bohumíně :') (bylo asi 34 stupňů venku, fuj)


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images