První školní den

08:04:00


Ježiš, to je tak strašnej nezvyk. Po skoro šesti měsících si sednout zpátky do školní lavice. Akorát jsem málem přijela pozdě, protože těsně před odchodem zvonil strejda, že přivez pytel brambor a potřebuje si ho nechat u nás :D. 
Sešla jsem se s Kačkou, která chodí o rok níž (vlastně teď jak opakuju třeťák, tak jsme ve stejnym ročníku). Prodala jsem jí skripta a dala jí nějaký materiály. A dostala za to i něco sladkýho :).
Šli jsme spolu k technický fakultě, kde jsem potkávala svoje (teď už bohužel) bejvalý spolužáky. Celej ten areál byl plnej lidí. Vždycky když jsem teď jezdila na zkoušky nebo na studijní, tak to vypadalo spíš jako město duchů, protože tam nikdo nebyl. A teď konečně, naše univerzita, taková, jakou jí znám :D. Davy prváků, který společně blouděj a hledaj místnoti. Nekonečná fronta u studijního oddělení. A v kantýně už nedělá ta roztomilá holka s ofinou, která  snad nikdy na nikoho nebyla nepříjemná.
Čekám na spolužačku, jdeme spolu na náš jedinej předmět v zimním semestru. Přichází v družném rozhovoru s nejobávanějším učitelem celý naší fakulty :D. 
Zjišťuju, že už skoro neumim psát rukou. Vyzvedáváme si na studijním Žádost. Žádáme o uznání zápočtu, se kterou musíme ješě zítra do školy. Prosím, prosím. Nechci zase znova dělat výkresy řemenice a psát spousty protokolů a příprav.
Cestou domů si čtu knížku, až málem přejedu svojí stanici. Rozbila se i kabelka, budu jí muset reklamovat. Ach jo. Já to tak nesnášim. Budu si zas muset strašně dlouho vymýšlet, co tam řeknu. Nejradši bych tam ve svejch 23 letech poslala mámu místo sebe. Dost trapný, co?
Je krásně, teplo a sluníčko. Koupila jsem si spoustu ovoce a zeleniny, mňaaaam <3 

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images