Změny času, nenávidím vás!

23:47:00


Ach bože. Právě je 5 ráno a já jsem už asi hodinu a půl vzhůru. Prostě nemůžu spát, a to všechno od tý debilní změny času :/. Jako já chápu, je fajn, že neni tma ve 3 odpoledne a tak, ale už takhle jsem kvůli nemoci pořád unavená, a když se k tomu přičte ještě tohle...
Matfyzák má ještě půlnoc, tak tu sedím jenom s lampičkou a snažím se moc netřískat do klávesnice. Na jednu strau jsem ráda, že jsem vstala takhle brzo - snídám, něco stihnu udělat, možná si i zacvičím a ještě stihnu bejt v 8:45 na přednášce :D. Teď momentálně koukám na stránky ElbePark - s Matfyzákem plánujeme další výlet do Drážďan, tentokrát Felinkou, takže hlavně za nákupy. A já bych nebyla já, kdybych to všecho nepotřebovala napláovat, tak už teď vymýšlím, kdy budem vyrážet, kde budeme parkovat, kdy budu snídat, jak a v kolik pojedem, kde se připojím na wifi aby se mi načetla navigace.... chudák Matfyzák, nemá to s mym plánováním na minuty jednoduchý :D
Takže všem krásné ráno! :) (nebo spíš dobrou noc?:D)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images