Jak jsem se poprala se SFingou

14:27:00


Dnešek byl zvláštní den. Po dvou dnech, kdy mi bylo vážně mizerně jsem se zase mohla volně nadechnout. A dokonce jsem vyrazila ven. Dvakrát.
Poprvé jsem jela do vietnamsk tržnice sehnat silonky s mym kamarádem. Neptejte se. Jela jsem tam i zpátky autobusem a skoro bez přestupu, což je super. Vždycky radši cestuju autobusem, než metrem. Koukám se ven, sluchátka na uších a nevnímám nic. I když je fakt, že poslední dobou jsem si zvykla v metru číst, takže i tyhle cesty jsou pro mě příjemný.
Večer (ono to bylo v pět hodin, ale jak je tma, mám tendence tomu říkat večer) jsem se sešla s Terezkou. Měli jsme totiž spolu vymyslet program na dnešní setkání skupiny Sfinga. (o Sfinze jsem psala už tady). Je to svépomocná skupina pro lidi se sociální fobií. Svépomocná znamená, že tam není žádný terapeut a setkání si vedeme sami. Všechno se kdyžtak dozvíte na http://www.sfingaos.cz/. No a dneska byl právě program na mě. Díkybohu nejenom na mě, ale měla jsem ho napůl s Terkou.
U kafe a sýrových panini jsme rychle sestavily program. Naštěstí jsme měly obě dost nápadů, takže aktivit bylo dost.
Jako na potvoru se na Sfingu dostavilo poměrně dost lidí, celkem 9. Začala jsem být hrozně nervózní, zvlášť, když tam bylo několik lidí, které jsem neznala. Takže jsme začali, začala Terezka, která měla úvodní slovo a pak první dvě aktivity.
A třetí aktivita byla na mně. Byla jsem vážně hodně nervózní a strašně to bylo slyšet na mym hlase. Ale nikdo se mi nesmál. Nikdo to nedal najevo. Terezka mi pomáhala se zorganizováním. A dokonce se to chytlo a lidi se zapojili :). Toho jsem se bála asi nejvíc, že to nikdo nebude chtít dělat. Ale nakonec jsme s tím trávili celkem dost času. I druhá aktivita se ujala. Obě nám zabraly tolik času, že jsme nestihli další dvě věci, které jsme měli připravené.
Byla to výzva. Další hranice, kterou jsem překročila. Kolikátá už tenhle rok? Ani to snad nejde spočítat. A dalším krokem bude den, kdy budu vést program samostnatně! :). Někdy si říkám, že pokud by poznání lidí ze Sfingy měla bejt jedna jediná výhoda sociální fobie, tak i tak můžu být ráda, že jí trpím...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images