Jak jsem se stala nemocnou

05:22:00


Jojo, neni nic lepšího, než být v práci nemocná. Jako třeba já v neděli. Celý den jsem seděla u zapnutého topení a stejně se klepala zimou. Následně prospala asi 16 hodin a šla do práce znova. To je život, co?
Dneska ráno jsem se vydala na ambulanci do Thomayerovi nemocnice, což ode mě z domova trvá tak 15 minut autem. Jeli jsme to skoro hodinu. Ale aspoň jsem nemusela v ordinaci moc douho čekat a navíc je mi teď už o hodně líp, když jsem dostala injekci penicilínu. (mám prej nějakou hodně ošklivou angínu). Cestou domů jsem si ještě koupila nějaký super bio jánevimcoalšího mandarinky. Jako, 4 mandarinky za 72 korun, no nekupte to!

Začala jsem zase chodit do školy. Je to fakt nezvyk. Sice chodí jenom na jednu přednášku, ale přijde mi, že jsem si úplně odvykla psát v ruce - na recepci si píšeme maximálně vzkazy na lístečky :D. Chodím jenom v pátek na přednášku (jako chodit do školy v pátek ráno by mělo bejt zakázaný! :D).

Minulý týden jsem jela do knihovny, ale nemohla jsem si půjčit žádnou knížku, protože jim netekla voda. No chápete to? Ale naštěstí ve vracení knížek netekoucí voda nebránila. Ale stejně to nechápu. 

Rozloučila bych se citátem:
I'm not crazy. My reality is just different than yours. 

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images