Signal festival 2015 aneb trocha světýlkek a mnoho povyku pro nic

09:36:00


Ach, nedělní večery. Taky vám připadaj nejlínější z celýho tejdne? Já jsem pořád nemocná, pořád každej den jezdim do nemocnice a teď si tu lebedim v posteli, celá mastná od oleje Saloos. 
Včera jsem vyrazila ven na Signal Festival. Fakt jsem se na to těšila a byla smutná, že jsem nemocná. Díkybohu mi ale bylo líp, tak jsme s kamarády vyrazili. 

A upřímně, jsem fakt zklamaná. Jako nebyl nejlepší nápad vyrazit v sobotu a tak se dalo čekat, že tam bude hodně lidí, ale tyhle davy teda předčily i moje nejhorší představy. Asi nikdo nemá rád rád hodně lidí, ale já jakmile se dostanu do davu, ze kterýho prostě nemůžu snadno odejít, tak se mi začne točit hlava, špatně se mi dýchá a celkově to pro mě neni vůbec příjemný. Naštěstí jsme se těm úplně nejhorším tlačenicím vyhnuli, ale stejně. 



Jediný, co se mi líbilo, byly krychle u Národního divadla a osvětlenej Střeleckej ostrov a Petřín. Ty kostky teda měli nějak měnit barvy na základě toho, jak člověk tancuje - no... to moc nefungovalo. Zbytek fakt nic moc, na to, jaký bylo okolo akce haló.

Ze Smetanově nábřeží se dívat na fialovo-modrej ostro byl asi nejlepší zážitek. Ale radši si to někdy projdu sama a bez lidí... A klidně i bez extra světýlek.

Jo a taky by třeba nebyl špatnej nápad posílit dopravu. Hlavně že při všemožnejch maratonech, půlmaratonech, čtvrtmaratonech a Avon pochodech zavřou půlku Prahy, a při akci, kdy se do ulic chystá celá Praha nejede ani to blbý metro častějc... #stayhater

You Might Also Like

2 comments

  1. S tou dopravou máš pravdu :) na druhou stranu, při maratonech se zavírá proto, aby nás, běžce, nezajela auta :D Chápu, že by se více dopravy hodilo, ale mám obavy, že naše radnice opomíjí hodně podobných akcí a opatření, která by byla fajn zavést. To je asi jako když šlo z MS z O2 areny 20 tisíc lidí a metro taky nejelo víc, než normálně... tak si to umíš představit :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tady to není chyba DPP. organizátoři Signalu řekli, že ta akce dopravu nijak neovlivní a že to mají spočtený od dopravních expertů z ČVUTu. jenže už ve čtvrtek zjistili, že jim to jaksi nevyšlo :D jediný, co stihli MČ s policií pak pro to udělat, je, že zavřeli nábřeží pro auta. takže za tohle nemůže DPP, ale debilní organizace festivalu

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images