Blogerkou roku

09:15:00

....rozhodně nebudu! :D


Panejo, čtvrtek. Dny letí úplně šíleně, protože pořád něco dělám. Fotka pochází z čajovny u Mamadua, která se nachází na Letenskym náměstí a je fakt super. Byla jsem tam na netradiční schůzce Sfingy. Ale jak je vidět, tak víceméně ,,pracovně" :D (s hodně velkou nadsázkou). A řešili jsme, jak správně připravit program na pondělní setkání. A s Terkou jsme si daly Masalu a každýho přemlouvaly, ať si dá Tiramisu. Který je fakt dobrý. I když, kdybych chtěla rejpat (jakože to vůůůbec nemám v povaze :D), tak bych řekla, že to není pravý Tiramisu, protože je posypaný skořicí. Ale co, bylo výborný. A taky jsem si tam koupila pytel Matcha tea jenom asi za padesát korun, jupí!
Byla to vážně sranda, psala jsme si poctivě poznámky a pak jsme se měli ve dvojicích seznamovat. Markovi jsem říkala svoje záliby a pak už nevěděla co dál, a on: ,,A ještě si píšeš blog! Já jsem pro tebe hlasoval v blogerce roku!" tak jsem se začala hrozně smát, protože mi to přišlo šíleně vtipný, ale zároveň mě to i potěšilo, (Jinak blogerkou roku se samozřejmě nestanu, ó, jaké překvapení :D ale tenhle rok je stejně víc moderní to hejtovat, tak co.)

Pak práce a zase práce, to neni nic moc zajímavýho. Bylo to o to těžší, že na mě zas leze nějaká nemoc a neni mi úplně dobře. Ale tak snad z toho nic nebude. 
Dneska jsem se konečně vyspala asi do devíti a pak vyrazila. Nejdřív do naší pidi knihovny, kde nic moc neni. A pak jsem jela do Hellu, objednat se na další piercing. Jdu tam za dva týdny a nemůžu se dočkat. 

Momentálně nic nedělám a léčím se z rýmičky. Jsem celý týden tak rozlítaná, že to dneska vidím na kliný večer u čaje a Wowka :D (po ldouhý době jsem začala zase hrát).

A taky bych se měla balit, protože zítra odlítám do Nizozemska a jediný co jsem pro to zatím udělala bylo, že jsem si stáhla In-flight Dutch - Learn before you land. 

Takže mi držte palce.

Weltrusten!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images