Obyčejnej den (Halloween)

06:55:00

Mám připravenej jeden moc dlouhej článek, ale nějak nejsem schopná ho dopsat. Takže veřejním jinej. Jak ještě nevíte, přestěhovala jsem se. Bydlím teď kousek od centra a je to super. Přestěhovala jsem se v pátek. A doteď jsem si ještě nebyla schopná vybalit.

 Každopádně, můj pokoj vypadal nějak takhle:



Teď už je to lepší, ale furt nejsem vybalená kompletně. Nicméně, v noc z pátka na sobotu byla moje první noc. A je super, když se v sobotu ráno vzbudíte a je takovýhle počasí: (A nesbalili jste si brejle, protože přece je podzim a bude hnusně a nemá to cenu)



SNídaně je základ! Vypadá o nechutně, ale je to tvaroh s kakaem a datlovym sirupem.



A šup ven! Když je tak hezky. Navíc potřebuju nakoupit jídlo, protože tady skoro nic neni. Asi jediná výhoda stěhování z rodinnýho baráku do paneláku - můžete si udělat selfíčko ve výtahu.


A tady bydlim. A jdu se projít do parku, kterej je fakt pár kroků od domu.


 Ten park je prostě nádhernej. Park a industriální budovy, to je kombinace podle mýho gusta. Nasávám sluníčko, teplo (na konec října) a všechno kolem. V sobotu dopoledne je park skoro vylidněnej, což je pro mě naprosto super.




Dojdu až k budově Český televize. Nevim přesně kde jsem, ale navigace v mobilu to jistí.


Kavčí hory, další fakt krásný místo. 


A objevila jsem asi nejnádhernější výhled na Prahu, jakej jsem za 23 let svýho života viděla. Stadion Podolí, Vltava, panorámata. Stála jsem tam několik minut mezi stromama a snažila se si ten pohled zapamatovat do všech detailů, protože fotka není nikdy tak hezká, jako když tam stojíte osobně. 



Přijdu domů hrozně pozdě, později, než jsem plánovala. Vařím oběd, a polívku dělám strašně dlouho, protože se mi to pořád nedaří. Ale voilá! Chutná to dobře. Polívka ze žluýho hrachu. 


A jako druhý, kuřecí prsa s americkejma bramborama a opečenejma žampionama. 


A pak jsem už totálně nestíhala a musela se chystat na Halloweenskou párty. Ještě na poslední chvíli jsem se rozmýšlela, jestli jít v kostýmu nebo ne. Kvůli stěhování a ostatním věcem jsem neměla moc čase, tak jsem si vymyslela kostým Wednesday Addams. Jo, to je fakt chytrý, vymyslet si kostým, na který potřebujete dva dlouhý copy, když si měsíc před tim necháte ostříhat vlasy na mikádo... Ale clip-in vlasy to jistili (co na tom, že jsou tmavší než moje vlasy) a mít pěšinku uprostřed byl fakt nezvyk...



Každopádně celkem dost lidí to poznalo, to mě fakt potěšilo. A párty byla taky fajn, alkohol je takový antidepresivum, navíc tam bylo spoustu lidí, který mám ráda a se kterejma jsem se mohla bavit... 

Prostě taková obyčejná sobota :) (radši nepíšu o úprku před bezdomovcema a o těch policajtech...)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images