Tak šťastné!

06:29:00



Myslíte, že na fotce jsou vánoční ozdoby? Ale kdeže. Jsou to náušnice, na který se těšim každej rok, až si je budu moct vzít. (a na instáči mám ještě jedny).
Měla jsem rozepsanej jinej příspěvek, ale chci zveřejnit ještě tenhle mini článek. Letošní Vánoce vypadaj fajn a já jenom doufám, že se do večera nic nezkazí (ťuk ťuk). I když i loni to bylo fajn. Měla jsem přítele, kterej byl sice ode mě na Vánoce daleko, ale s tim se počítá, když chodíte s Ostravákem. Na Štědrej den jsem se viděla se svejma kamarádama, při smažení štědrovečerní večeře poslouchala písničky, který Midgey nahrával asi v šestnácti, dostala hezký dárky a pak se lehce opila a čekala, až ke mě po večeři přijede (tehdy ještě) Midgey. Měl jet autem (to ho ještě měl), ale nenastartovalo (jak překvapivé), takže ke mně přijel hrozně pozdě.

Letos v bytě nemáme vůbec nic Vánočního, jenom ten adventní čokoládovej kalendář, kterej mi dala máma na Mikuláše. Ale mě to tak nějak vyhovuje, do poslední chvíle si nepřipustit, že jsou Vánoce a pozorovat ten shon z povzdálí. Včera jsem byla ještě od 7 do 21:30 v práci a pak jela rovnou k rodičům. Spala jsem tu poprvé od doby, co jsem se odstěhovala. Byl to zvláštní pocit, ale je to tu krásně vyzdobený, je tu cukroví a takový to, o čem by normální lidi řekli, že je to vánoční atmosféra. V lednici připravený řízky a já dokonce jim cukroví. Koukám na pohádku z Pekla štěstí, na který jsem byla v kině, když mi bylo 7. A vzpomínám, jak jsme si přibližně před deseti lety posílali takový ty rýmovaný přání k narozeninám. 

Děsí mě Vánoce, to že musim objímat lidi a přát jim a podávat jim ruce. Ale letos to všechno házim za hlavu. Tak to udělám blbě, no a co? Je mi fajn. Možná je to tim, že jsou to moje první Vánoce, kdy beru antidepresiva, ale užívám si je víc, než kdy jindy. Ale ne víc, než když jsem tehdy dostala tu bárbínu s růžovou princeznovskou korunkou a růžovejma šatama.

Takže hezký Vánoce!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images