Uplynulý týden

13:36:00


A little party never killed nobody.
Kdyby malá, minulej tejden byl vážně zabiják pro moje játra. O pondělku jsem vám už vyprávěla. O dva dny později, ve středu, jsem přišla asi v půl jedenáctý v noci domů z práce. O chvíli později mi pípla sms (od toho samýho člověka, se kterým jsem byla v pondělí).
,,Jsem na Pankráci, pojď na pivo!"

Že prej na jedno. A že zejtra vstávám do práce. Střihli jsme si i expozici, kdy na nás neznámej pán začal mluvit, jak tady v Český republice stojí všechno za hovno. Šla jsem spát ve tři a teda po pěti hodinách spánku jsem nebyla moc fresh Ale co.

V pátek měla bejt párty v našem párty bytě, ale nakonec jsem byla nemocná a kompletně bez nálady, tak jsem to zrušila. Sešla jsem se se Zitou a jely jsme spolu do Hellu, protože jsem si nechávala píchnout další piercing. Pak jsme šli k nám, měl přijet ještě jeden kamarád... a nakonec nevim jak se to stalo, ale bylo tu asi deset lidí a pili jsme do tří do rána. Bylo to hrozně fajn, ještě než přišli ostatní, jsme se se Zitou podívaly na film Elling. Je mimo jiné o člověku, který trpí sociální fobií, ale to asi rozeberu někdy jindy.

V sobotu byla tradiční vinárna. Bylo to hrozně zvláštní, protože se tam stalo něco, čeho jsem se dost bála. Přišel za mnou jeden člověk, kterýho znám už hrozně dlouho, ale zas ne tak moc důvěrně a řekl mi, že čte můj blog a že ho zaujalo, že chodím na Sfingu. Čekala jsem klasický ,,ty nemůžeš mít SF/jo tak se občas cejtim taky/myslim,že to přeháníš" ale ne. Vydrželi jsme si povídat několik hodin, i když kluci táhli domů namol opilou holku, když jsme šli přes celej Žižkov do další hospody, i když jsme si u nás do pěti do rána pouštěli na plný pecky hudbu a tancovali.

Do toho nějaká práce. Došla jsem si do Sephody do Brow Baru na úpravu obočí. Ze začátku to bylo dost takový těžký, snést někoho tak blízko sebe, ale během procedury jsem měla zavřený oči a docela to šlo. Najednou jako bych dostala novej vítr do plachet. Šla jsem do DM a nakoupila si tam spoustu věcí. Začínám zase jíst zdravě.

Ve středu mi přestal jít server Wowka a nastala krize. V tu chvíli se mi ozve telefon. ,,Jsme v hospodě, přijď". Tak jsem přišla. Dali jsme si pivo a jeli do další hospody a odtud do klubu Paliárka. Je to akce pod záštitou Sfingy, koná se každej měsíc (většinou ve středu). Každej tam má možnost vystoupit s něčim, co umí. Já, jelikož neumim nic, tak jsem tam jenom seděla a poslouchala kluky, jak hrajou na kytaru, a byl to strašně příjemnej večer.

Dneska je pátek večer a já jsem doma, konečně, dnešní den byl fakt náročnej. Vstala jsem po pár hodinách spánku a šla si do školy odpípnout ISICem, jakože jsem byla na přenášce. Pak jsem jela za mojí bff na running sushi. (jo, to trochu nespadá do toho jimzdravě konceptu, ale co). Jelikož kousek od restaurace pracuje naše třetí teplá sestra Zita, zašly jsme se za ní podívat. Následně jsme jentak chodily po nákupech, já se stavila na chviličku doma a měla zas sraz se Zitou. A pak na schůzi výboru Sfingy. A pak celej víkend v práci, no jupí! :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images