Měla jsem narozeniny

12:36:00


V neděli jsem měla narozeniny. Oslavu narozenin jsem měla ale už v sobotu - a málem jsem tam nešla, protože jsem jaksi onemocněla a v pátek dosahovala moje tělesná teplota 34,5 stupňů. No, ale v sobotu jsem se cejtila už líp, tak jsem vyrazila. Byla to menší a poklidná oslava. Jsem hrozně moc ráda za ty lidi, který tam přišli. Takže děkuju. No, sice bych nečekala, že na svojí narozeninový oslavě budu pít džus, ale jsou i horší věci.
Ono teda moc se mi ty narozeniny nevyvedly. V neděli, tedy v den svých narozenin, jsme jeli s Matfyzákem na sushi. No a v tramvaji potkáme revizora. Podávám mu Opencard.... a je o den neplatná. Takže mi revizor píše pokutu. Teď už se tomu směju, ale v tý tramvaji mi vážně do smíchu nebylo.
V úterý jsem byla u doktorky, která mě mimo jiné mezi řečí požádala, jestli bych nemohla něco říct o sobě a o SFinze na kurzu pro budoucí psychoterapeuty, který vede. A já na to kývla. A až pak mi došlo, co to vlastně obnáší...
Představovala jsem si, že oboje shrnu tak do deseti minut a pak půjdu. Nicméně, mluvila jsem asi dvacet minut a dalších asi čtyřicet byl prostor pro dotazy. A ty lidi se vážně ptali a vážně zajímali. 
Ze začátku jsem byla vážně nervózní, pak jsem se rozmluvila a slyšela sama sebe, jak můj hlas nezní vůbec nervózně. Pletla jsem slovosled, ale to dělám i normálně :D. Každopádně mě potěšilo, že tam ke mně byli všichni milý a že prý vypadám úplně normálně. Jo, taky tý práce na sobě, kolik za tim je. Kdyby mi někdo před rokem řekl, že se do něčeho takovýho vrthnu, tak mu věřit nebudu. 
A jdu na nalít další skleničku vína, tak na zdraví! :)

You Might Also Like

1 comments

  1. Všechno nejlepší a neboj, dny budou určitě už jen lepší. Začala jsem tě sledovat, tak se můžeš mrknout ke mně na blog a popřípadě také sledovat:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images