Optimista, kterýmu se nedaří

06:38:00

Poslední článek jsem psala po návratu z Bruselu. Nabitá optimismem. Říkala jsem si, jak ten rok začal vlastně skvěle. Že si vlastně nemám na co stěžovat. Libovala jsem si, jak mám kamarády, dobrý vztahy se spolubydlícím, moje SF se fakt hodně zlepšila, no a k tomu se mi povedlo koupit si jízdenky do Wroclawi za 1 zl... A pak jako pád z čistýho nebe se zas všechno otočilo a já byla nešťastná. Ne na dlouho. Všechno zlý je k něčemu dobrý, a po tolika letech jsem konečně dospěla do stádia, kdy neztrácim hlavu a řikám si... že jednou jsi nahoře, jednou jsi dole stoprocentně platí.
Obrat o 180 stupňů. Poslední dobou je můj život totálně šílenej a mě to fakt baví. Paradoxy. Náhody. Jeden večer, spousta slov a já mám chuť si zpívat nahlas :D.
Podařilo se mi obarvit všechny utěrky a kapesníky na modro. Větší srandu jsem snad nezažila, co jsem se přestěhovala :D.
,,Néé, tohle byl můj ručník, kterej mám už od školky..."
,,Víš, mě tak napadá, že mi máma nedávno řikala, ať si zrovna na to prostěradlo dám pozor, že pouští barvu..."

Ale nejlepší byla reakce mojí nejlepší kamarádky - ,,No co, já mám zas všechny utěrky růžový." Takže si půlku prohodíme a budem mít obě krásnej set.

Navíc mám takovej pocit, že jsem tam dala tekutý mýdlo místo aviváže. Ale to jsem radši už neřikala...

Momentálně jsem v práci na noční. Většinu už mám hotovou, tak mám čas... Navykla jsem si chodit zase spát brzo, tak jsem hrozně unavená.

S D. jsme šli na runing sushi. Teda, většina z toho co jsme snědli nebylo sushi. Ale bylo to fakt dobrý. Nechápeme, jak někdo může jíst running sushi tak, že si na stůl nenabere tolik jídla najednou, že se tam skoro nevejde. (no, a já měla samozřejmě sojovku po celym stole, ach, jak jsem šikovná).


V tu chvíli, co jsme tam přišli jsem zjistila, že Ryanair lítá do Londýna za 23 korun... No, škoda, nestihla jsem to přes mobil koupit. Ale co, takovej je život :).

V pondělí jsem byla na tetování. Kopretina. Strašně jsem se těšila a bolest byla oproti tý lopatce dost pohoda. Byla jsem v Los Keros a jsem fakt strašně spokojená, ale asi o tom napíšu samostatnej článek.

V úterý se mi povedlo fakt hloupym způsobem podělat zkoušku... Takže mám před sebou poslední pokus. Držte mi palce!

Včera jsem šla domů z noční a bylo fakt krásně. (to je asi jediná výhoda, když jdete domů v půl osmý ráno). Modrý nebe s troškou růžovýho kýče se odráží od těch vysokejch budov na Pankráci. Narvaný metro, ale před Arkádama klid, protože je ještě zavřeno. Naopak u pekárny fronta. Mám strašně ráda takový rána. A pak přiju domů a tady mě čeká v lednici tiramisu <3.

Měla bych něco dělat, ale jsem tak unavená, že trávim den plánováním výletu do Wroclawi :D

You Might Also Like

2 comments

  1. Preco prave Wroclaw? Co planujes vidiet? Btw. pekná sablona blogu :-)
    |Kaviareň u mačky|

    ReplyDelete
  2. Mačka: Děkuju :). No určitě starý město, ostrov Tumski, japonskou zahradu (na to se fakt těšim, snad mi vyjde počasí)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images