Jak jsem chtěla potkat Briana Maye

07:35:00

...a místo toho sedim doma s urologickym čajem! Ale pěkně postupně.
Dny plynou úplně šíleně a já si už ani nepamatuju, co jsem psala na blog a co ne. Měla jsem rodinnou oslavu narozenin a dostala jsem makronkovej dort. Ten samej den byl i koncert kapely Mr Stranger, na kterym jsem vyhrála víno :D. To bylo dobrý.
Pak práce, práce a práce. Do toho nějaký párty. Dobrá byla ta, kdy jsme šli s Matfyzákem do nonstopu kousek od nás. Chtěli jsme dát jedno, dvě piva a jít. Skončilo to tak ,že jsme si dali několik piv, několik Morganů, bavili se s cizíme lidma u baru a dostala jsem číslo na barmanku, která mi udělá tetování a já jí za to píchnu piercing. :D. Vyprávěla jsem o tom druhej den svojí doktorce. ,,No, prostě takovej normální večer pro člověka se sociální fóbií, že?" :D
No, ale zpátky k Brianovi. To že tady bude mít koncert s nějakou ženskou jsem věděla. Jenže problém je, že tady nebude hrát sám (kdyby jo, tak si pro lístky běžim hned první den prodeje). Bude tu hrát s nějakou ženskou. A navíc je to v komunistickym Kongresovym centru a cena lístků začíná na 1500... což jsem fakt nebyla ochotná dát.
Nicméně, minulej tejden jsem měla telefon od mámy, že sehnala dva lístky zadarmo. Měla jsem šílenou radost, takovou, že jsem si pustila youtube nahlas a tancovala po bytě.
Koncertů bylo v ČR víc a Brian nám do Prahy dorazil včera. Měla jsem po noční, ale říkala jsem si, že zkusim obejít pražský 5* hotely, centrum a buď ho potkám, nebo budu mít aspoň procházku. No, cestou jsem viděla fotku, kterou někdo dal na Facebook (ach ty moderní technologie!), že Brian je u Kongresovýho centra. Takže jsem tam hned jela a potkala tam svýho kamaráda Petra, se kterym jsme se neviděli roky. Byl tam ještě s jednim klukem, Danem, kterej je z Havířova. Po chvíli se k nám přidala ještě jedna neznámá slečna. Stáli jsme tam v mrazu asi 3 a půl hodiny a úplně zbytečně :D. Ale co, aspoň jsme si hezky popovídali. Queen sdružujou!
Totálně promrzlá jsem pospíchala na vlak do Říčan. A stihly jsme ho se Zitou ještě s přehledem. Pak byla párty a bylo to hrozně fajn :).

Selfíčko z Karlova mostu!

Druhej den ráno nás David vez na nádraží a bylo to docela zajímavý, protože jsme na nádraží přijeli minutu před odjezdem :D. Ale stihli jsme to, já jela rovnou do školy na přednášku. Pak jsem si došla na jídlo a během toho se dohadoval se svýma novýma známýma Monikou a Danem, kde dneska budeme stalkovat Briana. Prošla jsem se k Mandarinu, několikát prošla Karlův most a sešli jsme se u Four Season... No, ale Briana jsme se nedočkali a protože jsem byla totálně zmrzlá, tak jsem šla domů.
Jako jasně, kdybych Briana potkala, tak jsem asi štěstím bez sebe... ale rozhodně nejsem naštvaná, že jsem ho nepotkala, bylo to fajn i tak :). A třeba se ještě poštěstí... A aspoň jsem se prošla po Praze a viděla památky, který jsem ani nevěděla, že máme :D.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images