Uplynulý týden (o Brianovi Mayovi a Kerry Ellis!)

13:02:00

Nefotila jsem já, ale Martin - http://www.queenconcerts.com/

Takže ahoj! Ne, nejsem youtuberka. Takže asi jenom...ahoj. Rozloučila jsem se s vámi někdy před koncertem Briana Maye. Opět jsem mrzla dvě hodiny před koncertem před halou. Potkala jsem strašně moc svých starých známých z naší Queen komunity. Spoustu lidí jsem neviděla několik let a o to víc mě potěšilo, že mě ještě poznali :D. Skvělej byl Dan, on chtěl fotku s Peterem Freestonem (osobní sluha Freddieho), ale styděl se ho poprosit. No a jak jsme tak prolezli veškerý parkoviště u Kongresovýho centra a vyjeli někde výtahem, potkali jsme ho. No, a byla jsem to já, kdo Petera pozdravil a poprosila ho za Dana o fotku :D. Já, která se dřív bála promluvit. Ale jako... asi jsem vyléčená :D.
Koncert sám o sobě byl fajn. Byla to teda trochu směs kýče a sluníčkový propagace ,,mějte rádi zvířátka". Ale líbilo se mi to. Bylo evidentní, že si to Brian fakt užívá, házel vtípky, snažil se mluvit česky... dokonce dělal, že vybírá písničky podle svojí nálady (i když setlist byl už dávno stanovenej :D). No ale to nejlepší teprve mělo přijít. Před We Will Rock You (všichni znáte) Brian pozval diváky před podium (protože v Kongresáku jsou místa jenom pro sedící). V tu chvíli sem vystřelila ze sedadla a málem se přizabila při tom běhu dolů :D (seděla jsem v 16. řadě). Ale vyplatilo se, a po tom co jsem poprosila hrozně vysokýho pána, jestli by mě pustil před sebe, tak jsem měla Briana jako na dlani. Žádný security, žádný zábrany, vyloženě jsme se mohli opírat o pódium. Pak následovala dojemná No one but you, kdy už mi fakt tekly slzy, protože mít takhle na dosah svýho nejoblíbenějšího umělce...
Po koncertě jsme zase čekali, ale zase neúspěšně. Moji kamarádi to zkusili druhej den, ale já musela do práce - a samozřejmě, že ho potkali :D. Ale co, já jim to moc přeju (a samozřejmě i závidím, to nebudu říkat, že ne).
Středu a čtvrtek jsem tedy strávila v práci, to asi není nic, o čem by se mělo mluvit. Moje nastydnutí se ale začalo celkem zhoršovat, tak jsem se v pátek dopoledne vydala k doktorce. Měla jsem totiž odjíždět do Frankfurtu a pořád jsem si nebyla jistá, jestli je to dobrej nápad, nebo ne... No, vyfasovala jsem antibiotika a asi milion dalších léků. Takže jsem měla po srandě. Mrzelo mě to, fakt jsem se těšila, ale co - určitě zas nějaká akce na jízdenky bude.
Měla jsem odpočívat doma, ale moc mi to nešlo :D. V sobotu jsem se stavila u mámy a dostala od ní kilo jahod. Pak jsem jela za kamarádama do hospody. Jenom teda na jeden džus :D. A nejlepší Kuře mi dal nádobí (což se hodí, protože jsem zase rozbila jeden talíř..).
V neděli měla bejt párty, ale protože nemáme kamarády (nebo jsou nemocný), tak se u mě jenom stavila Zita. Koukly jsme se na Harryho Pottera, na třetí díl. To je úplně nejlepší, koukat se Zitou na HP, protože hrozně filosofujeme o všech postavách a dějových liniích. A taky mi Zita poradila úplně nejvíc nejlepší recept na palačinky, takže už vim, co budu jíst teď ke snídani :D (jakože na to co si dát na palačinku, ne na samotnou palačinku - ono na mouce, mlíce, vajíčku a soli neni co vymejšlet...)

V pondělí jsem chtěla víceméně taky odpočívat, tak jsem se akorát stavila v Tescu koupit dobroty, který v ALbertu nemaj (nesnášim Albert. Bohužel ho mám ze všech obchodů nejblíž). Večer jsem šla k doktorovi. Je to tak nějak rok, co k němu chodim pravidelně. Přišla jsem tam jako hromádka neštěstí, a dneska? S úsměvem odpovídám, že je mi dobře, děkuju za optání. Jsem šťastná. Konečně :D. Bylo sluníčko, krásně, a já zas dostala potřebu namalovat se šílenejma barvama. U rodičů mám ještě svůj kosmetickej stolek - jako jo, mám toho hodně, ale poslední půl rok jsem používala víceméně jenom make-up, tlustý linky a řasenku. Tak jsem si přivezla alespoň nějaký paletky a můžu vesele tvořit :D. Výsledek je na instagramu.

Dneska jsem jela do školy na přednášku a pak se Zitou na nákupy. No, nákupy... v našem případě spíš ,,prohlížení věcí, který si nemůžeme koupit". Pak jsme se stavily u mě a natáčely srandovní videjka - no, možná přijdou srandovní jenom nám... Každopádně je najdete pak na Zity youtube kanálu. 
A já se s váma rozloučím. Nevím, kdy se dostanu znovu ke psaní, od zítra mě čekají tři noční a pak v pondělí jedu do Polska... A do toho bych asi měla dodělávat bakalářku... No, bude to náročný :D

You Might Also Like

1 comments

  1. Už jsem na třetím blogu, kde někdo píše, že nestíhá. :D Asi je nějaké náročné období nebo co. :) Jinak tě úplně chápu, já se konečně v pátek po klubovém kocertě potkala s oblíbeným zpěvákem, i když "jen" českým a úsmívala jsem se ještě druhý den večer. :)

    Určitě napiš článek i o Polsku, takové výletní články jsou supr. :)

    Days of Daysy

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images