Jak šel čas.... s mými vlasy!

12:22:00

Tak jo, je sobota večer.... a já sedim doma To se mi nestalo už fakt hodně, hodně dlouho.... Jsem opět nemocná,  už je mi sice trochu líp, ale v pondělí jdu do práce, tak se potřebuju vyležet. Koukám na Českou Miss :D. To bych fakt nikdy nečekala. Naposled jsem to sledovala ještě jako dítě a poctivě si zapisovala čísla svejch favoritek po jednotlivejch disciplínách (pamatujete ještě na ty mussli tyčinky s fotkama missek?). Matfyzák tu dělá diplomku a má špunt v uších. Ptám se ho, jestli mu mám taky udělat čaj a prej: Můžeš to ukázat pantomimou, neslyším. :D 
Začínají se mi kupit články a tak je čas s tím pohnout. 

Tady mi bylo asi tak 17 a tehdy jsem naposled viděla svojí přirozenou barvu vlasů :D


Když mi bylo 18, nejprve jsem se obarvila na černo. A potom jsem si i ostříhala ofinu. (jo, sama, ale docela to bylo i rovně).


Pak jsem si to nechala odrůst a barvila si to na tmavě fialovo, což teda ve výsledku vypadalo skoro jako ta černá, ale nebylo to zas tak tvrdý - ta černá mi totiž vůbec neslušela. Respektive taková ta černo-modrá vůbec není pro mě. 






A někdy v 21 jsem se rozhodla, že černý už bylo dost a ctěla jsem se jí zbavit. Šlo to těžko, musela jsem to odbarvovat několikrát (jednou jsem odbarvovala třikrát v jeden den a po dvou týdnech zas - a ne, nezničilo mi to vlasy). Tohle je fotka po tom prvním barvení, lehce zrz, pak jsem byla zrzavá celá. 



A pak jsem na to plácla mahagonovou :)



Následující asi dva roky jsem si vlasy vždycky odbarvila úplně do blond a pak na to dala svítivě červenou. Tuhle barvu jsem fakt zbožňovala. 



No a někdy před rokem jsem udělala tenhle úlet - svítivě růžová. Bylo to super, i když ta arva moc nevydržela. Vymylo se to fakt rychle. Jenže pak jsem si začla hledat práci a šla na ,,seriózní! hnědou...




...která se mi vymyla do skoroblond

A tohle jsou teď moje vlasy, alespoň na půlce hlavy. Teď by se moderně řeklo, že mám ombré, ale realita je, že od konečků do půlky hlavy mám svoje vlasy. Už víc jak půl roku jsem si je nebarvila a je to fakt zvláštní pocit :D. Člověk se nestará o odrosty a je to pohodička... ale na druhou stranu mi chybí nějaká šílenější barva. Objednala jsem si z eshopu http://www.fixynavlasy.cz/ fialovou fixu - mám doma křídy, ale s těma se člověk akorát celej zapatlá. No, ale tohle bylo bohužel dost zklamání - barva byla fajn (sice to měla být oficiálně fialová, vypadala spíš ale jako růžová), aplikace taky v pohodě, ale výsledek nic moc. Jak můžete vidět na fotkách, akorát mi to ty vlasy slepilo (a to jsem se to samozřejmě snažila rozčesat a to i mokrým hřebenem, jak radí na stránkách)








You Might Also Like

2 comments

  1. Přestože já nemám ráda barevný vlasy a moc se mi to nelíbí, tak u tebe ta růžová byla totálně top!! Fakt skvělý. Jednou jsem zkoušela zrovna ty barevný křídy a šla na modrou a nikdy víc :D

    ReplyDelete
  2. Nemůžu uvěřit, že jsi napsala "s mými vlasy" správně.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images