Růžové ombré

05:49:00

Tak jo, mám tu rozepsanejch asi tak milion článků, ale co. Udělala jsem dneska zkoušku, tak mám radost! (takovou, že jsem si objednala něco od Urban Decay). Něco na mě ale leze, tak to mi dělá menší radost (obzvlášť, když jdu v pátek na Majáles).


Jak už jsem někde psala, miluju barevný vlasy. Nejradši bych se odbarvila na bílou blond a flákla si na to první barvu od Directions, která mi přijde pod ruku. Ale bohužel. Vzhledem k tomu, že v práci nesmíme mít ani nalakovaný nehty... Tak by to asi neprošlo. No, ještě jsem jsem si ve Wroclawi koupila Trendy Mousse!


Je to barevný tužidlo na vlasy, který určitě seženete i u nás v drogériích. Já tomu nikdy moc nevěřila, ale tohle stálo asi 6 zlotých, takže... proč ne :D. Už podruhý jsem si udělala růžový konce vlasů (dneska by se tomu moderně řeklo ombré) a jsem z toho pořád nadšená jak malý dítě. 
Aplikace je fakt nejjednodušší, jaká může bejt - je to jako klasický tužidlo, jenom to napatláte do vlasů a je to. Nemusíte to smejvat. Já čekala, že to nebude ani moc vidět, protože mám hnědý vlasy (i když ty konce jsou dost světlý). 

Takhle to vypadalo čerstvě nanesený:


A tahle fotka je po jednom umytí :


Jako vymejvá se to, ale vydrží to mnohem víc, než bych čekala. Spíš tak nějak doufám, že se mi to do soboty vymyje, protože mám noční....

You Might Also Like

4 comments

  1. Tak o tomhle jsem nikdy neslyšela, ale vždycky jsem chtěla barevný vlasy, co by mě nepřestaly bavit a tohle vypadá jako skvělé řešení :) Díky za tip :)
    Little Notes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já o tom věděla, ale nikdy jsem to nechtěla zkoušet, protože jsem si myslela, že to chytne jenom na blond vlasy... a ono ne :)

      Delete
  2. Na vinted jsem narazila na tvůj blog a jsem za to moc ráda :)

    Růžové ombre je skvěle :)

    Lovies 47

    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images