Chůze po provaze

08:12:00



Na všechno mám dost času
Je to obyčejná chůze po provazu

Na všechno mám dost času
Je to nacvičená chůze po provazu

Přesně tak nějak jsem se cejtila tak... Já nevim, od února? Nacházela jsem ztracenou rovnováhu a i když balancovala nad propastí na laně, pomalu jsem nacházela stabilitu a už před sebou viděla pevnou zem. A najednou mi to lano přestřihli a já se zřítila přímo dolů. 
Pátek třináctýho jako vyšitej. Neudělala jsem zkoušku. Což jako... já fakt nejsem člověk, kterej by se hroutil kvůli škole nebo tak. Ale tohle byl poslední termín předmětu, kterej jsem opakovala. No a tim že jsem u tý zkoušky neprošla, tak nemám nárok jít ke státnicím. Nemůžu už ani opakovat. Nepojedu na Erasmus do Belgie, kterej jsem si tak pracně zařizovala (a vyhodila asi tři stovky za tisknutí/přetiskávání papírů a poslání přihlášek do Gentu). Do dvou týdnů se musím odstěhovat z bytu a nemám kam. 

Chytit tak smyčku v čase
Jako nekonečnou chůzi po provaze 
Chytit tak smyčku v čase 
Jako samo sebou chodit po provaze 

Jsem z toho pořád hrozně smutná a nešťastná, zároveň taky na sebe naštvaná, ale aspoň o tom dokážu mluvit/psát, aniž bych propadla v hysterickej pláč. Díkybohu. Po tom, co jsem v pátek seděla v cizím bytě na balkoně a brečela, následně probrečela celou sobotu a pak se naprosto nehorázně opila. Život jde dál! A díky všem za slova podpory a fotky koťátek. Pokud byste mě kdokoliv chtěl vytáhnout ven/obejmout/zanadávat na zkoušejícího (kterej za to vůbec nemoh), tak budu strašně ráda. Fakt.

Chytit tak smyčku v čase
Dostat se navždy do extáze 
Chytí tak smyčku času 
Vědět, že mám 
Na všechno mám dost času

Přestože jsem byla poslední dobou skoro pořád zavřená doma, stejně jsem byla na pár akcích, o kterejch bych chtěla napsat. Jako první mě napadá Majáles, protože... to byla fakt bezva akce. Koupila jsem si lístek skoro na poslední chvíli, protože mě přemluvila Zuzka, která nakonec byla nemocná.... Tak jsem šla s Annie a jejíma kamarádkama a bylo to nepopsatelný. Potřebovala jsem se učit, tak jsem si řikala, jak se tam zajdu podívat jenom na Mandrage a pak domů... No, nakonec jsme to nejvíc rozjeli na Kryštof :D. Děsily mě akorát ty davy lidí kolem, protože žejo, pod podiem na koncertě to člověk čeká, ale u Majálesu je problém, že kamkoliv jdete, jsou šílený davy lidí... Ale jako v pohodě. Jenom jsem přijela domů a bylo mi jasný, že se vůbec nevyspim, ale to je holt daň za podobný akce.  

Další věc! Skončil jeden můj kolega v práci a když měl poslední směnu, tak jsem tam zrovna byla s ním já. A přines mi dort! Mňam. Pak teda přišel Armen, a bylo po srandě. 


Šla jsem s kamarádkou na pivo, když se hrál hokej Česko:Rusko a skončila asi v pět ráno. Taky jsem byla na tataráku, když se hrál hokej Česko:Lotyšsko (ach, ta moje slavná historka, kde jsem si před policajtama spetla Litvu s Lotyšskem, to zná už taky úplně každej).


Po tataráku jsem měla sraz s Zhenyou a šli jsme na oslavu narozenin Káji, což je (ještě dva týdny!) moje kolegyně z recepce. Pak přišla ještě další recepční Verča a... byl to krásnej večer. A noc. Zvlášť pro Verču, která chudinka musela druhej den do práce a spánek hodinu fakt neni dostačující :D. 
To je taková naše česká tradice. 



U lidí z práce ještě zůstanu, v úterý (myslim) jsme šli s Verčou, Zhenyou, Jaroslavem a jeho přítelkyní Snezhanou na sushi! Neměla jsem ho docela dlouho (myslím, že naposled na svoje narozeniny v únoru). To je tak, když někomu pomáháte s diplomkou a dostanete odměnu.
S Verčou jsme se ještě sešly předtím a sedly si s vínem k fontáně. Ano, Zhenyo, to je česká tradice. 


 ,,Můžete nám přinést trochu krevet?"


No a poslední akce byla Pražský pivní festival. Původně jsem tam ani nechtěla jít, protože jsem měla fakt mizernou náladu... Ale jeden kamarád mě přemluvil a nakonec jsem ráda, že jsem šla. Ze začátku jsem teda myslela, že snad radši uteču (protože se mi ostatní ztratili a já stála sama v obřím stanu plnym lidí...), no ale zůstala jsem a bylo to dobrý. 

(na fotce kapela Mr Stranger)

A lajkněte mi stránku! Chodí vás sem dost, ale nikdo mě nemá rád. Fňuk. 


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images