Rimmel - Super Gel Lak recenze

05:44:00

Po strašně dlouhý době jsem si koupila něco v drogerii. Tenhle lak na nehty mi doporučila Kája, že to prej drží jako blázen. Kdo neví o co jde - nalakujete si nehty barevným lakem a na to dáte top coat. A budete mít jakože gelový nehty a to bez použití UV lampy. Teorie dobrá, ale fakt to funguje?
 Každý jednotlivý lak stojí přibližně 120 korun, já koupila barevný i vrchní lak v akci, kde oba dohromady stály 199 korun.



První, co bych Rimmelu vytkla je málo odstínů. Podle internetu jich je asi 17, ale v Rossmannovi měli jenom pár (a to jsem byla v prodejně, kde byl velkej stojan) a všechny byly červený/červenorůžový/růžový. Takže nic moc výběr. 
Odstín 041 Darling Dahlia je krásná barva, tváří se jako klasická studená červená, ale je v ní i trochu růžový.
Kryje krásně už v jedný vrstvě a zasychá rychle. Vrchní lak je taky v pohodě, nemůžu si stěžovat, zasychá sice pomaleji, ale to se dá u tohohle typu laku čekat. Nehty mají po zaschnutí takovej ten hezkej vzhled gelovejch nehtů, ale zároveň to nevypadá jako když si necháte udělat nehty u vietnamců za dvě kila (ano, taky jsem si tim obdobím prošla). 


Největším tahákem má být ale výdrž. Tady jsem trochu na rozpacích, co napsat... Normální laky na nehty mi vydrží hezký tak dna dva dny. Rimmel mi vydržel určitě dýl, ale slibovaný dva týdny ani náhodou. Tohle je fotka po 4 dnech:



A tohle tak po 9 dnech:


Vydrží to stoprocentně víc, než normální laky. Kamarádka ho měla i po týdnu krásnej a vypadal jako čerstvě nalakovanej. No, a u mě to po týdnu vypadalo hrozně, jak můžete vidět na fotce. Tak mám možná i blbý nehty :D. Asi bych si ho klidně koupila znova, stovka za lak není zas tak velká investice a výdrž je určitě delší, než u normálního laku.
Co je ale pravej horor je odlakování. Nejde to skoro vůbec (nezkoušela jsem to teda s alobalem), až jsem to nevydržela a sloupala si ho.

You Might Also Like

2 comments

  1. Mě mrzí, že kvůli práci nemůžu mít vůbec nalakovaný nehty, ale při delším volnu do něho asi investuji, ta barva vypadá moc hezky :)

    ReplyDelete
  2. Lak na mých nehtech vydrží k dní v pěkném stavu, což je výhra, jelikož mám hodně měkké a třepící se nehty. Co ale dělá neplechu, je Top coat - hned první den tvoří prasklinky a taky bublinky - a to s ním zacházím hodně opatrně a netřepu s ním. Laky jsou nádherné, ale top coat není nic moc za ty peníze...

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images