Makeup Revolution - Run Boy Run (recenze)

11:01:00

Konečně jsem si našla čas na tenhle článek! Paletku od Makeup Revolution jsem si koupila v březnu, když jsem byla v Polsku. Znala jsem tu značku víceméně jenom od slyšení a zaujala mě svojí cenou - u nás v Rossannu stojí okolo 300 korun, ale ve Wroclawi byla o dost levnější. (mám pocit, že něco okolo 150 kč, ale nechci lhát).

Paletka má hezkej a elegantní obal - ale lesklej! Takže takhle pěknej mi vydržel asi tak půl vteřiny... Byla ještě zabalená v papírový krabičce, která sice vypadala moc hezky, ale bohužel se někde vytratila v průběhu stěhování.


Když paletku otevřeme, tak kromě krásnejch odstínů vidíme folii, kde jsou napsané názvy stínů. Asi nemusím říkat, že samozřejmě teď je to dávno ztracený... Ale ty stíny mají vážně hezký názvy - třeba Break Out Fro Society, můj nejoblíbenější.





No a teď spousta fotek. brala jsem to po řadách, nejdřív dvě horní. 





Koukněte na detail odstínu You Will Be My Boy - to je nádhera, ty třpytky...



Jak můžete vidět, tak pigmentace je prostě boží! Hezky se nanášej a stíny dlouho vydržej. Celkově mi paletka dost připomíná od Sleeku Oh So Special (na tu jsem psala velmi profesionální recenzi TADY - takže to ani nečtěte, spíš se jenom koukněte na fotky, protože Sleek je už hodně dlouho nejpoužívanější paletka). No ale nejenom odstínama je Sleeku podobná - ty stíny jsou texturou úplně stejný. A navíc i ten vzhled - dolní kulaté stíny mají i ten vroubkovaný povrch, jako měly dřív všechny paletka od Sleek.

Ta spodní řada je ale celkem tragická - první dva stíny vůbec nejsou vidět, když uděláte swatch. Což se tak nějak od tělovýho stínu čeká, ale ten druhej zleva by už moh bejt vidět... Ale zase na druhou stranu ta černá je super. Tahle šestice stínů je taky taková sušší, ale s tim se u matných stínů počítá.


Suma sumárum, ta paletka mě fakt baví a používám jí poslední dobou dost často. Hodil by se mi tam ale nějaký tmavší hnědý matný stín... To co tam je moc vidět není. Pokud bych se měla rozhodnout, jestli Sleek nebo tohle - nevěděla bych. Asi udělám nějaký větší porovnání. Upřímně bych se ani nedivila, kdyby to oboje dělala jedna továrna :D.

Paletku bych určitě doporučila, ale nevím, jestli za plnou pálku za jakou se prodává v Rossmannu... Ne, že by za to nestála, ale spíš by mi za to bylo líto peněz, když se dá sehnat i levněji.

Každopádně Makeup Revolution London mě jako značka fakt zaujala (a lituju, že jsem si toho nevzala víc, já husa hloupá). Takže určitě to není poslední kousek, který jsem si pořídila :)

You Might Also Like

3 comments

  1. Odstínově se mi hodně líbí :)
    Miska blog

    ReplyDelete
  2. Paletka nevypadá vůbec špatně! Odstíny jsou krásné, ale já bych využila jen málo z nich, takže by se mi nevyplatila. Ale mám vyhlídnuté jiné favority, které si chci rozhodně pořídit. :)
    Diary of Girly Things

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně právě připadá skvěle využitelná na takový ty denní looky... Ale jasně, každej máme jiný preference :)

      Delete

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images