RIMMEL - LASTING FINISH BY KATE 15TH ANNIVERSARY (Muse Red & Retro Red)

01:31:00


Jak už asi skoro všichni víte, Rimmel slaví 15 let výročí spolupráce s modelkou Kate Moss. K příležitosti výročí vydali speciální kolekci rtěnek a laků na nehty. Musím říct, že to byly po dlouhé době výrobky, na které jsem se fakt těšila, až v drogerii budou - jinak už upřímně řečeno novinky nestíhám sledovat a ani se o to cíleně nezajímám.


Celá kolekce obsahuje 3 laky na nehty (které mě teda upřímně vůbec nezaujaly) a 4 rtěnky - dvě v nude odstínech a dvě výraznější. Rtěnky mají naprosto nádherné obaly - rose gold barva je prostě in. Dokonce i iPhony jsou v rose gold barvě. My co nemáme na iPhone se aspoň spokojíme s rtěnkou za stovku.


Já jsem si koupila dva odstíny - Retro Red a Muse Red, které mě zaujaly hned od začátku. 



Retro Red je nádherná vínová barva. Zároveň ale není moc tmavá, takže je podle mě v pohodě nositelná. 
Muse Red je zase boží studená červená, možná i s lehký podtónem do oranžova. 
Obě jsou matné a krásně voní (což je u rtěnky to nejdůležitější, žejo). Když je nanesete na rty, tak vypadají ,,leskle" a trochu se otírají, pak ale zbude ta spodní vrstva, která drží jako blázen. Stejně tak jako i ostatní Kate rtěnky. 


A tady je Retro Red v akci:


To už by bylo všechno :). Myslím si, že za těch 130CZK nebo kolik to v drogerii stojí je to fakt výhra. Jsem s rtěnkama Kate spokojená už hodně dlouho a jsem ráda, že tahle kolekce není výjimkou :). Takže přeju Rimmelu dalších XY let spolupráce!

You Might Also Like

2 comments

  1. Ta rtěnka Ti moc sluší, mně ale tyto rtěnky moc nelákají.

    ReplyDelete
  2. Rtěnky mám a jsem s nimi spokojena. Líbí se mi jejich krémová textura. Navíc ten odstín ti pěkně sedl :)
    Gabrieless

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images