SKládat jako puzzle

08:23:00

Noc Kostelů

Omlouvám se, že poslední dobou nejsou moc články. Nemám čas, ale vůbec. Jsem strašně unavená jak psychicky, tak fyzicky. Jsem v práci skoro pořád a do toho neustále lítám do školy/banky/po doktorech... Potřebuju totiž zařídit poslední věci. Můj odlet do Belgie se blíží (čas nám kvapí jako kvapík, jak by řekla jedna naše moc oblíbená profedorka z gymplu). Střídavě se strašně těším, střídavě mám záchvaty paniky, co že to tam budu dělat. A taky panikařím, že vůbec nic nestíhám a už letím za chvíli. Ještě si musím koupit kabel, příruční zavazadlo a odevzdat na studijní index.
Jsem po noční a zítra jdu na denní, což je ideální kombinace. Spala jsem tři hodiny a kousek a šla zas do města zařizovat a zařizovat... Takže málo textu, a hodně fotek :). Je to jenom takové shrnutí, co jsem dělala v létě.

Třeba grilovačka, kde byla i návštěva papeže a já se mále zabila, když jsem pantomimou ukazovala stojku (ať žijou Aktivity).
 
 Taky jsme si se Zitou obarvily vlasy na červeno. Až na to, že červený jsem je měla jenom já.


Pila jsem s Martinem a Zhenyou na Stalinovi!
Udělala jsem si taky naprosto neplánovaný výlet do Holandska.
 

A s partou kamarádů vyrazila na Mácháč. Respektive, já tam znala jednoho člověka a to byla jeho parta. Měla jsem z toho strach, ale byl to hezkej víkend. Třeba jak jsme šli ve dvě ráno lesem na diskotéku a našli zkratku všech zkratek.





Vydala jsem se taky do Katowic. Byl to hezký výlet, ale v tom městě naprosto nic není :D. Přečtěte si článek tady

Ale ne vždycky bylo všechno jenom sranda. Jedenáctého srpna jsem měla svátek a zároveň to byl poslední den na recepci pro Verču. Takže jsem jí zařídila snídani a ona naopak přinesla košíčky a chlebíčky. Dojemné to bylo. (za pár dní mě taky čeká poslední směna... uf uf)
 


Pak taky grilování, to k létu neodmyslitelně patří!


Byla jsem taky v Ostravě.


A asi po sto letech se sešla s Terkou. Jela jsem za ní do Frýdku do porodnice a viděla i Anežku :)


Další grilování, s Davidem a Lenkou. Lenka je skvělá holka, která peče domácí housky na burgery. Jo a ten dresink je taky domácí.


Taky jsem byla u podevátý v Neumětelích. Bylo to skvělý, potkali jsme partu místních kluků (aneb jak se člověk lehce seznámí, když hraje Pokémony.). Koukali na hvězdy. A grilovali. A já si připadala, jakože nám je znova sedmnáct a žádný problémy nejsou. Jenom prostě letní chill na vesnici.

V srpnu jsem taky oranizovala takový letní posezení pro SFingu. Šli jsme si sednout na Letnou. A na Čechově mostě už byly vlajky na Prague Pride.


Na Prague Pride jsem původně vůbec nechtěla jít, ale nakonec jsem byla ráda. Bylo to docela hezký. Jenom teda mi nebylo moc dobře z toho bejt tak dlouho v davu, takže jsem ten průvod jakoby předešla. Jenže to zas měli problém policajti.



 Taky jsme byly s Verčou na sushi, kde jsme si všechno jídlo hodnotily a bodovaly. Vyhrálo Lichi.



Poslední moje zahraniční zastávka byla Gliwice. Jestli mi přišlo, že v Katowicích nic neni, tak nevím, co bych napsala o tomhle... Asi jediná památka, která stojí za zmínku je Radiostanice. 
 


A taky zámek, která ale na fotkách vypadal mnohem větší, a ve skutečnosti takový malý nic. Ale je hezkej. Jenom mají v sobotu zavřeno.
Ale o Gliwici bude samostnatný článek brzo :).


V Ostravě jsem byla i podruhé a to na radniční věži. Ten výhled byl fakt super!




A taky jsem se nějakou náhodou ocitla v blízkosti našeho gymplu :). Ach, taková nostalgie.

  
Selfíčko ze školy - když jsem jela podepsat smlouvu ohledně Erasmu.

A nemohli jsme to zakončit jinak, než koupáním - v jezeře Lhota.


Doufám, že jste se měli aspoň tak dobře, jako já :). Nevím, jestli ještě stihnu něco napsat, ale určitě se ozvu z Belgie.
Do tý doby... doei!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images