#erasmus - upršené Bruggy

09:59:00

Náš první výlet! Všichni to čteme jakože francouzsky ,,brůž", ale správná West Flanders výslovnost je něco jako ,,brehe". Každopádně město je to hezký, i když malinký. Rozhodně to projdete za jedno odpoledne. Od Gentu je to asi půl hodiny vlakem, zpáteční jízdenka stojí 7€. 
Dojeli jsme na nádraží a vydali se Koning Albert Park k informačnímu centru na 't Zand. Tam jsme si vyfotili kašnu (konečně přestalo pršet a vylezlo sluníčko!) a došli si pro mapy.


Následně jsme se přesunuli ke kostelu Onze-Lieve-Vrouw Brugge, kterej je teda obrovskej! A krásnej. Počasí je taky krásný (zatím, ale to se brzo změní).




Začalo už sice trochu poprchávat, ale pak se vyčasilo. A my našli tohle krásný místo, který bylo jak dělaný pro naší první selfie (já věděla, že ten selfie stick tady najde velký využití)



Chvíli potom se už rozpršelo docela dost. Na celou naší dvanáctičlennou skupinu (pokud dobře počítám) jsme měli asi 4 deštníky, takže to byla docela sranda. Vydali jsme se Steenstraat směrem k hlavnímu trháku města a to na Grote Markt.


Asi nikdy jsem neviděla tolik obchodů s čokoládou pohromadě, jako tady. Měli tam třeba čokoládový prsa (ale ty sem nedám, protože by mě určitě v Číně zablokovali).


A už Grote Markt! Upršenej. Ale krásnej.


Na pravý straně náměstí je muzeum Historicum Brugge. Dovnitř jsme sice nešli, ale pokud vyjdete nahoru, je tam restaurace, z jejíž terasy je docela hezkej výhled na náměstí (jo a na těch duhovejch vlajkách je nápis Peace, Bruggy nejsou zas tak gay friendly město).



Další naší zastávkou byla Basiliek van het Heiling Bloed. To se mi líbilo asi nejvíc z celýho města (ten šílenej slejvák se mi líbil už míň).






Pak jsme se vydali k poslední zastávce - Begijnhof. A pro mě i nejhezčí. Akorát teda fakt už fest pršelo a já měla jenom conversky, takže jsem byla promočená na kost.




A pak jsme došli k Ten Wijngaerde. Byl tam kostel, tak jsme se šli podívat dovnitř. A protože byl venku opravdu hroznej slejvák, tak se nám ten kostel líbil tak moc, že jsme se šli podívat dovnitř ještě jednou.



A pak jsme už šli směrem na nádraží. No a samozřejmě vysvitlo sluníčko :D. Tehdy jsem se tomu ještě divila, ale teď mě už žádný počasí v Belgii nepřekvapí :D.



Pokud si myslíte, že článek má nulovou vypovídající hodnotu, tak máte celkem pravdu :D. Brugge opravdu moc nestojí za zmínku. Ale je to prostě první výlet, tak se to musí. Těšte se na články z Bruselu, Paříže a Aachen!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images