Turista ve vlastním městě

05:41:00

Zítra je Štědrý den a já už mám překvapivě koupený všechny dárky. Letos jsem byla pilná a koupila je už s předstihem.
Ve středu jsem se vrátila domů do Prahy. Ta cesta byla peklo. Hlavně to tříhodinový čekání na letišti. Nemám ráda letiště Charleroi - je tak hrozně malý. Je to víceméně dlouhá nudle plná lidí z východní Evropy. Můj let byl v osm hodin, před ním byly lety do Bratislavy a Varšavy, takže spoustu poláků a slováků. Můj příruční batůžek vážil pouhých 10,5 kg. To je tak, když si člověk potřebuje přivézt conversky a podzimní bundu, vánoční dárky a notebook. A čokoládu. Spoustu čokolády.
Posádku letadla jsem automaticky pozdravila holandsky, přestože jsem je slyšela s lidmi přede mnou mluvit česky. Automatika.
Jela jsem domů autem z letiště a všude billboardy s nápisy, kterým jsem rozuměla. Zvláštní pocit :D Moji kamarádi, těch pár co ještě zůstalo v Gentu, dávají na Facebook společné fotky z párty. Jak bych tam chtěla být. Když jsem odjížděla, tak jsem fakt brečela.
Připadám si jako turista v cizím městě. Včera jsem se dvakrát ztratila při jízdě MHD. Všichni na mě hrozně zírají, protože mám dvoubarevný vlasy. Připadám si, jako kdybych přicestovala zpátky ne z jiný země, ale rovnou z jiný planety. Všechno je tak cizí. Moje srdce zůstalo v Gentu a já jsem v Praze, sama a nešťastná. Vůbec nevím, co tady budu dělat celý dva týdny.
Teda, bohužel vím - učit se :D. Je toho hrozně moc. Poprvé ve svým životě jsem se na zkoušky začala učit už dlouho před zkouškovým období. To mi pripomíná, že chci napsat článek o vzdělávání v Belgii, mohlo by to bejt zajímavý.
Takže... mějte se líp než já. A vrolijk Kerstmis!

You look as good as the day I met you
I forget just why I left you, I was insane
Stay and play that Blink-182 song
That we beat to death in Tuscon, okay


You Might Also Like

2 comments

  1. Vesele Vanoce Suzie, uzij si to doma! xx

    ReplyDelete
  2. Snad se to zlepší a nešťastná nebudeš pořád! Přeji krásné Vánoce!:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images