Zesvětlení bez odbarvovače

05:40:00

Poslední dobou střídám barvy vlasů jako ponožky. Moji přátelé si ze mě dělají legraci, že jsem šílená. Místo ,,Ahoj, jak se máš?" je to spíš ,,Ahoj, ty máš zase novou barvu?
Ale tak na vině není jenom můj rozmar a fakt, že mě každá barva přestane rychle bavit. Bohužel tyhle bláznivé barvy se celkem rychle vymívají...  No a pak se dostanete do fáze, když to překrýt novou barvou ještě nemůže, ale zároveň odstín není 100% a máte dost velké odrosty.
Musím zaklepat na dřevo, že moje vlasy všechno to odbarování/barvení snášejí dost dobře. Ale stejně jsem si říkala, že bych je radši zatěžovala méně, než je nezbytné. A na internetu jsem našla takový jeden ,,babský" recept.

Šumivou tabletu vitamínu C + šampon.

Našla jsem ještě punkovější variantu s práškem na praní, ale na to jsem nějak neměla odvahu :D. Prášky rozdrtíte, smícháte se šamponem a nanášíte na vlasy. 

Na začátku jsem si vlasy obarvila odstínem Green Apple od Directions. Vypadalo to nějak takhle: (krásná výrazná barva)


Postupem času jsem měla ale odrosty a hlave na koncích se to dost vymívalo, takže jsem na to dala trochu modrý. Byla z toho taková spíš tyrkysová, fotku bohužel asi nenajdu. Každopádně i ta se vymývala a já vypadala nějak takhle:


Takže přišel čas se odbarvit. Směs prášků a šamponu jsem nanášela jako klasický odbarvovač (nejdřív na konce vlasů, potom ke kořenům), což se ukázalo jako naprosto zbytečné, takže to můžete dát na hlavu jakkoliv. Poté jsem to zabalila do alobalu a nechala na hlave cca 40 minut. 
A výsledek:





Z výsledu jsem byla docela příjemně překvapená. Moje vlasy to nezesvětlilo ani o kousek, ale barvu to celkem hezky stáhlo. Samořejmě, musela jsem pak ještě odbarvovat klasickým odbarvovačem, ale tohle dost pomohlo. 

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images